PODATKI PODJETJA

ZA VODO, trgovina, svetovanje in osveščanje, Mitja Lukić s.p. (v nadaljevanju ZA VODO)
Ulica bratov Učakar 36, 1000 Ljubljana, Slovenija

Matična št.: 8697116000
Davčna št.: SI 72362855
TRR: IBAN SI56 0284 3026 5167 334 odprt pri NLB d.d.
Smo zavezanci za DDV.

Glavna dejavnost: 47.590 (Trg.dr.prd.,poh.,svetila,d.n.gospod.izd.)
Datum vpisa v sodni register: 17.08.2020

ZA VODO ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS).

Elektronski naslov: info@zavodo.si



SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Vse informacije in določbe, objavljene na spletni strani, določajo pogoje poslovanja in nakupa izdelkov, ki jih na spletni strani zavodo.si (v nadaljevanju spletni strani) ponuja podjetje. Podjetje prosi kupce, da pred prvim nakupom oziroma registracijo v spletno trgovino pogoje natančno preberejo, saj z uporabo spletne strani sprejemajo in soglašajo z objavljenimi pogoji poslovanja podjetja ter potrjujejo, da so bili z vsemi pogoji osebno seznanjeni. Če se s splošnimi pogoji ne strinjajo, nakupa v spletni trgovini ne morejo opraviti.

Podjetje omogoča na spletni strani nakup naprav za obdelovanje vode priznanega slovenskega proizvajalca J in P d.o.o. in drugih mednarodno priznanih blagovnih znamk. Nakup izdelkov na spletni strani je možen 24 ur dnevno. Z jasnimi pogoji poslovanja želi podjetje obiskovalcem in kupcem zagotoviti čim boljšo uporabniško izkušnjo na spletni strani, olajšati odločitev in nakup ter zagotoviti zadovoljstvo ob končni uporabi kupljenih izdelkov.

Kot kupec, obiskovalec ali uporabnik v pogojih in določilih poslovanja podjetja je opredeljena vsaka oseba, ki obišče spletno stran, na njej poišče informacije, ali se odloči za nakup izdelkov ali storitev na njej. Tip uporabnika ločimo glede na to ali je fizična (potrošnik) ali pravna oseba (kakršna koli oblika organizacije z davčno številko).

Z registracijo na spletni strani podjetja pridobi vsak kupec svoje uporabniško ime in geslo, s čimer postane uporabnik. Vsak kupec mora ob registraciji navesti resnične osebne podatke. Podjetje prosi kupce, da s svojim uporabniškim imenom in geslom ravnajo skrbno, saj v podjetju ne odgovarjajo za škodo pri nepooblaščenem razkritju ali uporabi njegovih podatkov.

Kupec mora v primeru sprememb osebnih podatkov sam poskrbeti, da z ureditvijo podatkov v svojem profilu (v katerega je registriran kot kupec) pravilno in pravočasno uredi vse podatke. Podjetje v primeru netočnosti podatkov kupca ne more odgovarjati za nastalo škodo.

Kupec se z registracijo na spletni strani podjetja strinja, da podjetje kot njen upravljavec zbira in obdeluje njegove posredovane podatke in podatke o njegovih nakupih, vse v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Podjetje se kot prodajalec po najboljših močeh ves čas trudi zagotavljati ažurne in pravilne podatke. Zaradi hitre narave sprememb informacij (dobavni roki, lastnosti izdelkov, cene idr.) ali zaradi ne obveščanja s strani proizvajalcev, pa se kljub temu lahko zgodi, da podjetje podatkov na spletni strani ne uspe pravočasno zamenjati. V tem primeru bo podjetje kupca o vseh spremembah nemudoma obvestilo, mu omogočilo odstop od pogodbe, ali pa skupaj poskušalo poiskati najboljšo možno rešitev.

Podjetje ne sprejema odgovornosti v primeru:

Vse objavljene lastnosti izdelkov, cene, podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila s strani podjetja.

Podjetje si pridržuje pravico do sprememb splošnih pogojev v vsakem trenutku brez predhodnega obvestila kupcem. Vse spremembe bodo objavljene in vsem uporabnikom spleta javno dostopne na spletni strani podjetja.

Spremembe splošnih pogojev so zavezujoče za vse uporabnike, obiskovalce in kupce na spletni strani.

Podjetje se zavezuje kupcu zagotavljati izdelke z vsemi lastnostmi, ki jih v spletni trgovini izdelkom tudi pripisuje.

Slike, uporabljene na spletni strani so simbolične, podjetje pa se kljub temu trudi zagotavljati in s strani proizvajalcev pridobiti čim bolj natančne fotografije izdelkov. Fotografije so last proizvajalcev prodajanih izdelkov, zato sta njihovo kopiranje in nadaljnja uporaba brez dovoljenja lastnika prepovedana in ne zagotavljajo oz. jamčijo lastnosti izdelkov.

Pravna razmerja med kupci/obiskovalci/uporabniki in podjetjem, kot lastnikom te spletne strani, so urejena s predpisi Republike Slovenije.

POSTOPEK REGISTRACIJE

Ob registraciji obiskovalec spletne trgovine vnese svoj e-naslov in izbere eno od ponujenih možnosti: fizična oseba (potrošnik) ali pravna oseba (kakršna koli oblika organizacije z davčno številko). Ob registraciji v sistem spletne trgovine postane obiskovalec uporabnik spletne trgovine in pridobi pravico do nakupa. Vsak kupec ob registraciji posreduje naslednje osebne podatke: ime in priimek, naslov e-pošte (uporabniško ime), telefonsko številko in naslov. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta uporabnika z vnesenimi podatki. Pred potrditvijo registracije se mora uporabnik strinjati s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine. Z registracijo na spletni strani se uporabnik strinja z vnosom in posredovanjem navedenih osebnih podatkov z namenom oblikovanja uporabniškega računa (profila) in, da podjetje kot njen upravljavec zbira in obdeluje njegove posredovane podatke in podatke o njegovih nakupih, vse v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Registracija v spletno trgovino je možna tudi med postopkom nakupa in ni pogoj za nakup.

Postopek nakupa za pravne osebe na spletni strani je popolnoma enak postopku nakupa za fizične osebe. Razlika med nakupoma je v tem, da v prvem koraku kupec izbere opcijo račun na pravno osebo in ga potrdi s strinjanjem s pogoji poslovanja. V primeru, da želi kupec račun na pravno osebo, sprejme pogoje poslovanja, ki veljajo za fizične osebe, razen v delih, kjer je to izrecno izraženo. Glavna razlika v primerjavi z nakupom fizične osebe je v možnostih odstopa od pogodbe. Pravne osebe nimajo pravice do odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja zavodo.si, razen v delu, kjer so splošni pogoji izključeni.

CENE

Vse cene na spletni strani so navedene v EUR in vidno objavljene brez davka na dodano vrednost (v nadaljevanju DDV) in z DDV. Cene objavljene na strani ne vključujejo stroškov dostave. Akcijske oz. posebne cene so cene, ki so vezane na določeno časovno obdobje, kar je na spletni strani jasno in nedvoumno označeno. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe cen na tej spletni strani brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v trenutku potrditve naročila in nimajo vnaprej določene časovne veljavnosti. S trenutkom sklenitve prodajne pogodbe, to je potrditve naročila, so vse cene in drugi pogoji fiksirani in zavezujejo kupca in podjetje.

Cena izpisana ob koncu naročila je končna cena, ki vključuje tudi strošek dostave. Podjetje krije stroške pakiranja in embalaže. V primeru napačnega podatka o ceni, ali da se cena posameznega artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo podjetje po svojih najboljših močeh skušalo kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev. V takšnih primerih je kupcu omogočen odstop od pogodbe.

V kolikor je navedena cena očitno napačna, si podjetje pridružuje možnost zahtevati razveljavitev pogodbe zaradi bistvene zmote.

NAČIN PLAČILA IN PLAČILNI POGOJI

Podjetje omogoča naslednje načine plačila blaga:

Takšno plačilo je možno vnaprej kot predplačilo. Ob oddaji naročila kupca in potrditvi naročila s strani podjetja bo kupec na svoj elektronski naslov prejel sporočilo s predračunom v PDF obliki. Končni znesek predračuna plača kupec z nakazilom na TRR podjetja št. SI56 0284 3026 5167 334, odprt pri NLB d.d. Predračun je za kupca do plačila zneska na predračunu neobvezujoč. Kupec lahko odstopi od naročila na način, da predračuna ne plača. Vsa naročila plačana po predračunu, bodo odpremljena kupcu iz skladišča podjetja v roku, ki ga bo sporočilo podjetje ob potrditvi naročila.

Potrošnik ali kupec plača kupnino neposredno s kreditno kartico (preko platforme za kartična plačila Stripe). Pri izbiri načina plačila s kreditno kartico bo kupec samodejno ustrezno preusmerjen za dokončanje plačila prek Stripe. Takoj, ko je plačilo s strani kupca avtorizirano (način je odvisen od potrošnikovega ponudnika bančnih storitev), bo račun potrošnika bremenjen za dejanski znesek računa in se prične odprema blaga – odvisno od časa odpreme navedenega ob potrditvi naročila. V primeru odstopa potrošnika od pogodbe, bo vračilo plačila izvedeno prek bančnega nakazila, za kar podjetje potrebuje podatke o potrošnikovem bančnem računu.

POSTOPEK NAROČILA – NAKUPA BLAGA IN SKLENITEV PRODAJNE POGODBE

Kupec v spletni trgovini izbere željeni izdelek in s klikom na ikono "DODAJ V KOŠARICO" doda izbrani izdelek v nakupovalno košarico. Postopek naročila izbranega blaga nato poteka v petih korakih. Kupec dostopi do obrazca za naročanje izbranega izdelka s klikom na ikono nakupovalne košarice, ki se nahaja nad menijsko vrstico. V prvem koraku lahko kupec v svoji nakupovalni košarici preveri izbrano količino, ceno z in brez DDV, strošek pošiljanja in skupno vrednost blaga. Kupec nato nadaljuje z drugim korakom t.j. s prijavo v spletno trgovino. V tem koraku je možnost prijave na že ustvarjen račun, možnost registracije ali opravljanje nakupa brez registracije. Po prijavi/izpolnitvi kontaktnih podatkov pravne osebe ali fizične osebe, potrebnih za izvedbo naročila, in sicer naslov prebivališča, naslov za dostavo, ostale podatke v zvezi z nakupom (podatki o kupcu). V naslednjem koraku sledi izbira načina plačila (po predračunu, prek ponudnika PayPal) in dostave blaga (po pošti, osebni prevzem v skladišču). Način dostave, kjer lahko vpiše drug naslov za dostavo, v kolikor se le-ta razlikuje od naslova plačnika in izbiro načina plačila. Četrtemu koraku sledi pregled in oddaja naročila. pred oddajo naročila se prikaže osnutek naročila, pripravljenega za oddajo tako, da ima uporabnik možnost preveriti pravilnosti vnesenih podatkov oz. prepoznati morebitne napake in v katerem kupec izrecno z obkljukanjem polja potrdi, da se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja in z izbranim načinom plačila. Funkcija oddaje naročila pomeni, da se kupec strinja z naročilom in obveznostjo plačila naročenega blaga podjetju (naročilo z obveznostjo plačila). Po potrditvi naročila prejme kupec na svoj elektronski naslov povzetek naročila, t.j. da je naročilo uspešno oddano - sprejeto v informacijski sistem podjetja. Pravni status prejetega naročila je ''prednaročilo'' in ne zavezuje ponudnika k zagotovitvi oz. dobavi naročenih izdelkov, dokler naročilo ni potrjeno s strani ponudnika. V tem koraku ima kupec možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona. Napake ali popravke lahko kupec sporoči podjetju po elektronski pošti na info@zavodo.si ali na telefon: +386 (0)41 551 360 do potrditve naročila s strani podjetja. Podjetje bo upoštevalo kupčeve popravke in napake. V primeru, da na svoj elektronski naslov kupec ne prejme povzetka naročila in v nadaljnjem koraku računa to pomeni, da je prišlo bodisi do napačno vnesenih podatkov ali do tehnične napake. V tovrstnih primerih mora kupec kontaktirati podjetje. Prejeto naročilo ponudnik pogleda ter preveri možnost dobave naročenih izdelkov ter kupca obvesti o nadaljnjem statusu naročila in predvidenem roku dobave (obdelave naročila). 24 ur od sprejema naročila, vendar največ v 72 ur, podjetje naročilo pregleda in ga po potrebi lahko z utemeljenim razlogom zavrne, v primeru, da blaga ni na zalogi. Podjetje lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Podjetje lahko pokliče kupca na njegovo telefonsko številko z namenom zagotavljanja točnosti dobave (npr. da se dogovori za ustrezno rešitev, če izdelka ni mogoče dobaviti). Ob potrditvi ali zavrnitvi naročila (izdelek ni na zalogi, zaradi vnosa očitno napačne cene, ki je posledica avtomatiziranega prenosa podatkov, ipd.) podjetje obvesti kupca po elektronski pošti.

V primeru potrditve naročila kupec prejme obvestilo o potrditvi naročila. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in podjetjem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

ZALOGA

V primeru, da iz vaše strani naročenega izdelka podjetje v naročeni količini trenutno nima na zalogi, vas bo o predvidenem datumu dobave/dostave čim prej obvestilo. Ob morebitni nedobavljivosti naročenih izdelkov vas bo podjetje obvestilo in vam omogočilo preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Rok odpreme blaga je razviden iz potrditve naročila s strani podjetja. Podjetje kupca o odpremi blaga obvesti na elektronski naslov. Blago, ki je na zalogi, bo iz skladišča podjetja odpremljeno še isti dan ob potrditvi naročila (ne velja za praznike in vikende). Naročila, plačana po predračunu, bodo iz skladišča podjetja odpremljena v dogovorjenem roku, po obdelavi prejetega plačila.

Dostavo po Sloveniji opravlja GLS - General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o., Cesta v Prod 84, 1129 Ljubljana. Blago, ki je na zalogi, bo iz skladišča podjetja odpremljeno še isti dan (ne velja za praznike in vikende), v kolikor bo naročilo potrjeno do 11. ure. Naročila, potrjena po 11. uri, bodo obdelana in odpremljena iz skladišča naslednji delovni dan. Podjetje GLS zagotavlja, da bo blago dostavilo do kupcev v vseh krajih Slovenije v roku 24 ur od odpreme blaga iz skladišča podjetja med delovnim časom od 8. do 16. ure. Pooblaščena dostavna služba si pridržuje pravico preverbe istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebni dokument), s čimer je zagotovljeno, da se kupljeno blago izroči pravemu naročniku. Naročila, plačana po predračunu, bodo iz skladišča podjetja odpremljena naslednji dan po obdelavi prejetega plačila. V kolikor blago ni na zalogi in ga podjetje kupcu zaradi nepredvidljivih razlogov ne more zagotoviti v obljubljenem roku, bo pri dobavitelju skušalo dogovoriti čim krajši dobavni rok in kupca o tem obvestilo. Dobavni rok se lahko v času od oddaje naročila do pričetka obdelave naročila tudi spremeni, o čemer bo podjetje kupca obvestilo. Če podjetje katerega izmed izbranih izdelkov nima na zalogi, bo izbrano pošiljko odpremilo isti dan, ko bo podjetje prejelo izdelke na zalogo. Komercialisti podjetja bodo kupca o stanju zaloge in dobavnem roku obveščali preko elektronske pošte ali telefona. Vsa naročila s strani podjetja bodo odposlana na naslov, ki bo s strani kupca naveden v oddanem naročilu.

Pošiljke so vročene med 8.00 uro zjutraj in 19.00 zvečer.

Cena dostave naročenega blaga podjetje zaračunava glede na vrednost naročenega blaga brez DDV:

Strošek dostave se kupcu informativno izpiše in prišteje v košarici, pred oddajo naročila in je prikazan tudi na računu, ki ga kupec prejme z naročenim blagom. Strošek dostave je enoten za dostavo po Slovenijii.

VRAČILO BLAGA

Kupec potrošnik ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev. Kupec v tem primeru sam krije stroške vračila blaga. Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 14 dni od prevzema je enakovredna sporočilu o odstopu. Obvestilo o odstopu mora biti poslano v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

O vračilu blaga mora kupec obvestiti podjetje v najkasneje 14-ih dneh od prejetja blaga. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Podjetje ima pravico, da zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je bilo blago poslano nazaj. Prejeta plačila bo podjetje vrnilo po prejemu dokazila, da je bilo blago poslano nazaj ali po prejemu vrnjenega blaga. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z nakazilom na njegov TRR.

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, nerabljeno, v nespremenjeni količini, shranjeno v nepoškodovani originalni embalaži. Priložena mora biti vsa pripadajoča dokumentacija o izdelku. Blago mora biti poslano podjetju v 30-dneh po oddaji sporočila o odstopu od nakupa.

Podjetje prosi kupce, da obvestilo o odstopu od pogodbe, kopijo računa in blago pošljejo na naslov podjetja: ZA VODO, Mitja Lukić s.p., Ulica bratov Učakar 36, 1000 Ljubljana, Slovenija. Pošiljk z odkupnino podjetje ne sprejema.

Stroški vračila blaga, če ga pri pogodbi, sklenjeni na daljavo, zaradi njegove narave ni možno vrniti po pošti, so odvisni od velikosti vrnjene pošiljke in načinu rokovanja z njo, zato podjetje prosi, da ga v takšnem primeru prej kontaktirate.

Za morebitne dodatne informacije podjetje prosi, da ga kontaktirate na telefonsko številko 041 551 360. Cena klica se obračuna po veljavnem ceniku vašega operaterja.

Odstop od pogodbe in vračilo blaga ni možno v primerih, ko gre za blago izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim potrebam, za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo (izdelano individualno za kupca,…). Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja v podjetju na naslovu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na info@zavodo.si

REKLAMACIJE

Podjetje rešuje reklamacije skladno z določbami ZVPot.

Podjetje nosi odgovornosti za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga. Napaka je stvarna, če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet, če blago nima lastnosti potrebne za posebno rabo, za katero ko kupec kupuje, ki pa je bila podjetju znana oz. bi mu morala biti znana, če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, če je podjetje izročilo blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.

Kupec je dolžan podjetje o takšni napaki obvestiti v roku 2 mesecev od dneva, ko je napako odkril. Obvestilo o napaki kupec posreduje pisno na naslov podjetja ali na info@zavodo.si

V obvestilu o napaki kupec navede natančen opis napake, osebne podatke, priloži fotografije poškodovanega izdelka in kopijo računa. V primeru, da bodo za uveljavljanje garancije s strani proizvajalca zahtevane dodatne obrazložitve ali pregled izdelka, bo podjetje kupca o tem naknadno obvestilo. Kupec je dolžan v tem primeru podjetju posredovati blago za katerega uveljavlja reklamacijo, v celoti (npr. obe rokavici, oba čevlja, ki sestavljata par,…).

Kupec, ki pravilno uveljavlja reklamacijo, ima pravico od podjetja zahtevati odpravo nastale napake, zamenjavo blaga z napako z novim brezhibnim blagom, vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali vračilo plačanega zneska.

Podjetje je dolžno čimprej, najpozneje pa v roku 8 dni, ugoditi zahtevi kupca, če napaka ni sporna. V primeru, da je napaka sporna, je podjetje dolžno v istem roku kupcu pisno odgovoriti.

Za kupce, ki niso potrošniki, se v zvezi z uveljavljanjem stvarnih napak uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

GARANCIJA

Podjetje kupcem ne obljublja garancije, saj garancija za artikle, ki so predmet prodaje spletne trgovine podjetja ni obvezna.

PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje posluje skladno z zakonodajo veljavno na območju Republike Slovenije.

Podjetje se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost za vzpostavitev učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se pošlje pisno na naslov podjetja ali na elektronski naslov info@zavodo.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo in sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka. Podjetje ni pripravljeno niti dolžno sodelovati v postopkih reševanja sporov pri potrošniških arbitražnih odborih. Podjetje svoje kupce obvešča, da v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov. V kolikor morebitnih sporov ne bo možno rešiti sporazumno, je za reševanje sporov stvarno pristojno sodišče po sedežu podjetja v Ljubljani.

Ker ima podjetje vzpostavljen sistem obravnavanja pritožb, ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja sporov kot pristojnega za reševanja potrošniškega spora.

Podjetje, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenija, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm

Pogoji in določila poslovanja na tej spletni strani se uporabljajo in razlagajo v skladu s slovenskim pravom. Začnejo veljati dne 01. 02. 2024 in trajajo do preklica s strani podjetja.

KOMUNIKACIJA

Kupec daje podjetju s strinjanjem s splošnimi pogoji soglasje, da mu do preklica tega soglasja sme pošiljati promocijska/reklamna elektronska sporočila.

Ta promocijska elektronska sporočila bodo vsebovala:

Promocijska sporočila podjetja bodo jasno razvidna in ločena od nagradnih iger in tekmovanj.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina, vse fotografije, podatki in grafike, ki so prikazane na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah, zato materialov in informacij na spletni strani ni dovoljeno reproducirati brez predhodnega pisnega dovoljenja.